tisdag 3 november 2020

En liten ponny

Det här är Primus. Han kom till medan jag lyssnade på Keplers senaste ljudbok Spegelmannen. Den var otroligt spännande och det var ett under att jag inte stack mig i fingrarna med tovnålen!
Det fanns en rätt så osympatisk karaktär i boken som kallades Primus. Jag tyckte namnet passade bättre på min häst så så fick det bli. 
Jag gillar verkligen färgen på ullen som hästen fick. Men nu är den nästan slut. Tråkigt!
Egentligen borde man märka upp alla ull man köper, med faktauppgifter, tex var man har köpt den. 🤔

Den här hästen tovades under stor spänning eftersom jag lyssnade på en väldigt bra bok under tiden, nämligen Lars Kreplers senaste, Spegelmannen. I den fanns en ganska obehaglig karaktär som kallades Primus. Trots det fick hästen hans namn, jag tyckte det passade honom bra.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar